The day before..

yesyes, nu är det dagen innan fredag, vilket innebär dagen innan helg! Weiiho :) Ska bli så skönt, trots att veckan varit väldigt kort så känns det som att den har tärt på mig.

Har nyss käkat kycklingsallad med guacemole, vilket var mums! Och kändes nyttigt och lätt i magen, trodde jag.. Är väl visserligen nyttigt men känner mig helt seg och trött i magen. Bad sallad maybe? ;P Haha no.

Iaf, så var jag ute och sprang imorse vid klockan sex, bra där Julia. Sov ju hela kvällen igår så kände mig ganska utvilad när jag vaknade imorse så lyckades ta mig upp ur sängen.
Ska faktiskt ut en runda till snart när maten sjunkit lite, det är så himla fint väder så det blir nog skogen en gång till.

Runt nio kommer älsklingen hit, trots en massa tjaffs & så. Saknar lite faktiskt. :(

Nej, nu ska jag ladda för löprundan & plugga lite smått.

Kort dag imorgon btw, slutar innan lunch. Mjauu, perfekt start på helgen!

Puss Julie

Kommentarer
Postat av: L

uppdatera älsk

2007-05-13 @ 11:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0