Natt och dag

Sitter i skolan, allmänt tråkigt. Gjort sån enkät, och är nu klar. Heey, vad kul att bara sitta på nätet :S

Var på Pirates Of the Caribbean 3 premiären inatt, en helt okej film dock inte bättre än de två första. Var mysigt med tjejerna and so on. Var aningens trött när jag kom hem vid tre-tiden. Men vi hade sovmorgon, så no problems.

Ikväll blir det träningen och mys med älsk. Tror att jag får börja träna själv, eller kanske med Lina. För Hanna verkar inte så på längre ;P Men wtf, det är min body jag ska träna.

Pappa åkte till Norge imorse och är borta tills på fredag då han flyger direkt till Kalmar, så vi blir helt ensamma nu i två dagar. Lite mys faktiskt, bara jag älsk och brorsan ;)

Känner att jag har köp-behov.. måste köpa, måste köpa! :S Köpte en klänning igår, men det stillade inte mitt begär. Fast det är ju drag i stan på lördag, så kan väl shoppa lite då kanske ;)

Haha, egentligen skulle jag vilja skriva vad jag känner just nu, men hey, patetiskt att blotta sitt liv för främlingar, eller hur? Men kan väl nämna att vissa sjönk i mina ögon, dåligt att inte ens höra av sig. Men man har ju alltid val att göra.

Sommaren är snart här damn it ! Idag blir det solning ;) Hatar belkhet.

So long! Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0