Klippning

Yesyes, nu var det skola idag igen då. Lika segt som vanligt, men ja, överlever gör man ju. Var dock megatrött när jag skulle upp vid åtta imorse, hade ju sovmorgon men den räckte lixom inte till. :S

Jag & Hanna ordnade så vi slapp ha samhällsprovet på fredag då det blir så himla tight med alla prov nu den här veckan och nästa, så det blev uppskjutet till nästnästa tisdag.

Så för min del blir det bara engelska nationella imorrn på morgonen, (vår sovmorgon!), och sen blir det en skön fredag då vi slutar redan efter lunch runt 12, halv ett. Goodie!

Var och tränade igår, invigde det nya gymmet som ersätter Yami. Såg ut ungefär som förut, och passet var som vanligt, bra & svettigt :) Ska be pappa köpa ett kort åt mig så jag kan komma igång ordentligt. Men ikväll blir det nog bara en löprunda och en prommis med min vovve som står och tjuter bredvid mig. Buhuu på dig tjurhund!

Iaf, ska börja ett lite nyttigare liv nu, ett flera ggr per dag och sådär.

Har btw klippte mig idag hos Lina, blev jättenöjd, klippte iofs bara topparna med alltid skönt att prata av mig hos henne. Halva nöjet liksom ;) Och så gjorde hon en fin frisyr på mig och tvättade håret med silvershampoo så fick bort lite av den gula färgen, så jag är all happy.


Julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0