Good stuff

Skriver tidigt på morgonen idag, tog mig inte tid att skriva igår. Så tänkte uppdatera med lite shopping :)

Lördagens shopping:
Ljusgrönt empireskuret linne ifrån Tiger
Svarta slingback espadrillos, Din Sko
♥ Två par guldarmband ifrån Pilgrim, med olika berlocker och hängen
Jordgubbsörhängen ifrån Diva, till mamma på Morsdag

Gårdagens shopping:
Gråa jeans, H&M
Svart tubtopp, H&M
Korallfärgat bh-trosa set, Change
Söta klädda galgar i sammet och siden med små rosor på, Kid

De två senare sakerna betalade mami, snäll som hon är.
De gråa jeansen var ett måste, men då strl 28 var för stort höll jag inte på att hitta några, men fick fråga efter ett par 27:or som de hade på lager så slutet gott, allting gott.

Vilken dag som helst kommer nog mina jeansshorts ifrån LaRedoute dessutom, så då måste det bli fint väder igen!

Gick hem igår den sista timmen, mådde så fruktansvärt illa, helt sjukt var det. Svimmig och yr+ huvudvärk & magont. Vilken dag alltså. Men efter att jag kom hem och mamma kurerade mig (ängel) så somnade jag och sov ett par timmar  och när jag vaknade mådde jag helt okej.

Men idag blir det nya tag, ska inviga jeansen och jag vaknade av mig själv klockan 6, så pigg verkar jag iaf vara. Goodie for me! Ska satsa ordentligt på det kommande dataprovet, hey ett till mvg är väl inte att missa?

Hade betygsångest häromdan, men mamma bara skrattade åt mig när jag sa det och sa att jag inte hade något att oroa mig för. Mvg i alla ämnen kan man satsa på till tvåan, ettan ska man bara leka av sig i. Jag tror faktiskt att jag instämmer.

Sitter nu och äter havregrynsgröt med russin, yummie! Är faktiskt helt klar, sminkat mg och klätt på mig. Kan ta det lugnt ett tag för omväxlingsskull. :) Om jag nu inte skulle få för mig att gå till skolan.. ? Hrm, svårt..

Puss Julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0