Gårdagen (uppdaterar för Lucys skull :D)

Varför går det inte åt rätt håll för? Blir så himla sur när jag anstränger mig hela tiden och ingenting händer. :S

Drömde sån obehaglig dröm inatt, om att min mamma dog. Vaknade av att tårarna rann nerför mina kinder och kudden var helt blöt, obehag i hela kroppen.

Igår var det en mysig dag, först åkte jag och mamma upp till mormor &morfar en sväng och hälsade på. Efter det mötte jag uppe Hanna &Lucy vid Yami och gick och solade. Vi kände oss alla lite vitglåmiga innan, men när vi kom ut hade den looken ersatts med kräftlooken. Haha. Men det gick över efter ett tag.

Vi gick sen vidare upp till stan och jag o Luce köpte leggings och jag köpte ett par solisar, stora svarta. Me like ;)
Gick sedan till Mandarinen och köpte oss varsin glass, jag tog en hallonsorbé med strössel och de andra tog mjukglass med valfri sås ;)

Sen begav vi oss in till parken, oh vad fint det var. Jättefint väder och alla i sina fina balstassar, vissa hade lyckats ordentligt och andra lite mindre bra. Men alla killarna var stiliga iaf ;)
Mötte upp Malin och gick och minglade lite till efter det, men sen drog vi oss in mot stan igen. Uppstod ett visst krångel när vi skulle bestämma hur och va vi skulle beställa maten, men det löste sig.

En kycklingrulle, en kebabpizza, smågodis och fyra biljetter beställda till Pirates 3 premiären nästa vecka senare var vi påväg ner för att möta Hanna och Malin & hennes pojkvän som skulle skjutsa oss till Mockebo. Det tackar vi för !

Väl hemma åt vi och tittade på Step Up, trots att jag redan sett den så är den underbar. Matilda kom ner efter ett tag och satte och mös med oss. Runt nio åkte Malin a o Luce hem, så då drog vi till lekplatsen och lekte lite.
LITE blev det då myggor attackerade. Hem och byta om och sen drog vi fyra som återstod till McDonalds för en glass ( jag muffins ;) ). Jag skjutsade Malin hela vägen dit och var riktigt varm när vi kom fram, haha.

Ikväll blir det nog bara atta grilla med familj + älsk. Sånt gillas det med.

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0