Uppdatera

Jaa, nu skriver jag igen. Endast för att uppdatera lite ;)

Mathias och jag tog cyklarna imorse och åkte runt till lite olika ställen och sökte sommarjobb. Det var myspys och jag bra, at least I think so xD Sen åkte vi in till stan och åt en glass, satt i solskenet och bara njöt. Efter en stund gick vi upp till mormor o morfar, satt o bara pratade lite.
Gick sedan en sväng på stan, köpte en scarf att ha nu till våren, och en ny foundation. Bara sånt man behöver med andra ord :)

Pluggade när vi kom hem, men tröttnade efter nån timme så då drog jag med mig älsk ut på en prommis och gick o köpte lite candy, var såå sugna ! ;P Men efter bara några bitar tröttnar jag alltid, så nu är jag inte sugen längre. Lucky me.

Snart blir det middag i form av kyckling och sallad, ska bli gott. Grillad kyckling är alltid mums. Efter det blir det nog ännu mera plugg. Buhu, tråkigaste jag vet. Hinner jag blir det nog en springtur, men det ser inte ljust ut med den saken. Kanske kan ta den imorgonbitti, tar ju bara 45-60 min.

Nu blir det pussar och mys i soffan! So long.

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0