Tisdag

Oh yeah, hemma o sjuk idag. Haft urtrist, och haft lite ångest för att jag missade ett prov idag. Men hey, jag kan göra det nästa gång. Hade tandläkartid vid åtta imorse, var där lite försent men det gjorde inte så mkt.

Väl där i tandläkarstolen, så frågar jag bara lite i förbifarten om tandställningsalternativ då jag har två små gluggar. Och hon säger direkt att "neeej, det behövs inte, det finns det ingen anledning till", men säger att hon kan fråga en annan tandläkare. Och precis då sticker en äldre man in huvudet och hon frågor honom om detta, och han ber mig direkt följa med honom. Vilket jag gör.. och en halvtimme senare kommer jag ut med två igenfyllda gluggar, och helt raka och fina tänder! Weei, this is my lucky day :)

Så det är väl i princip det min dag bestått av, plus att jag städat mitt rum, bytt lakan och tagit bort lite gamla julsaker ur fönstret (ingen julstjärna eller så, bara lite röda hjärtan). Känner mig lite kreativ iaf, tagit bort gammalt nagellack o ska snart lägga i en hårinpackning i håret och smörja in mig lite. Sådant man gör när man har lite tid över.

Fick iväg lite fler jobbansökningar idag med, känns bra med tanke på att Mathias o jag planerar att åka utomlands bara vi två i sommar. Men vi får se, jag är lite bekväm av mig, vill helst inte arbeta så hårt (hey, my nails!) och vill gärna få några soltimmar varje dag. Fast det nämnde jag självklart inte i jobbansökan.

Får pengar av Malin imorrn, för jeansen. Känns skönt :) Annars hade jag ju inte fått pengar förrens den sista, och det är way to long. Fick en röd kappa av mamma i lördags, och en söt lila blus. Min mami är underbar, och då menar jag inte för att hon köper mig saker, utan för att hon alltid får mig att må så himla bra! Tack (L)

Nu ska jag nog lägga i den där inpackningen och tvätta piercingen, vilket är skittråkigt, och kanske smörja in mig lite med nån go kräm.

See ya!

Julia

Kommentarer
Postat av: Lucy

du finns i mitt hjärta. (v)

2007-03-21 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0