Oops,

Råkade helt ta bort min förra blogg, buhu :( Jag trivdes med den, jävla blogg.se !

Studiedag idag iaf, skönt. Mitt charmtroll ligger och sussar sött i min säng. :) Hoppas att jag kan få upp honom så vi kan gå ut och gå lite, det är mys. Och VÄDRET! Underbart! Sol,sol,sol.

Var ute och sprang igår på morgonen, eller pluggade en timma först och sen sprang. Vi hade sovmorgon så jag hann med, och det var superskönt. Var lite sugen idag med, men har bestämt mig för att bara springa varannan dag, annars kommer jag tröttna. Fast en liten sväng ikväll kan ju aldrig skada xD.

Idag blir det allmänt mkt plugg, svenska prov imorrn, förstår.. nada? :S Och sen två inlämningsuppgifter i Samhälle. Jippiie! Fast inlämningsuppgifterna är faktiskt ganska intressanta och roliga att göra. Argumentera och skriva, det jag mest tycker om.

Måste bara säga att mina vänner är allt, förut var de bara några jag var med i skolan och pratade strunt med, men nu uppfyller de min värld. Skulle inte kunna tänka mig att vara utan dem. Ingen av dem! Hanna, min sötnos som alltid är glad. Malin J, med sitt busiga humör och aningen roliga humor. Lucia, som alltid hoppar runt och försöker liva upp oss genom att vara jobbig (L) ;) (btw, it works!) Och Malin A, denna lugna och varma person, går det att inte tycka om henne ?
Allihopa är ganska unika, men tillsammans är vi- Gooseberrys. And what can I say, I for sure like it damn much! Ville bara tacka er, och säga att jag älskar er.

Nu blir det dock plugg, och kanske lite shopping ? Köpte iofs en tröja i förrgår och en tröja och en söt necessär igår. Men shopping makes me happy! :) Lucia, du vet vad jag menar ;)

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0