Onsdag

Onsdag, vilket innebär sovmorgon och gos med älsk. Det gillar jag :)

I skolan idag händer det inte så mkt, matte första timmen och sen hinns det nog inte med nån mer lektion innan vi ska till Saga och se Troja med bl.a en hel del små gullon. :) Detta är ju en tradition för ettorna, så det är väl bara att tacka och ta emot. Candy blir det iaf ;)

Igår slutade vi runt två, halv två, då vi hade Små Företagande för sista gången och avslutade kursen med ett mindre prov och fick gå direkt efter detta var gjort. Så Mathias och jag drog oss till stan och jag inhandlade ett par söta skor (heey, döm mig inte för att jag har ett beroende! ;P) och ett sött vitt linne som kändes somrigt. Så där rök 700 spänn, men moneytime på fredag ju, så what the hell.

Sedan åkte vi hem och bara slöade lite, har börjat titta på nåt skitprogram på femman, "Fashion House". Lamt program, men en liten dos av mode o glamour letar sig fram ibland. Efter det åkte jag ner till kören, satt och skrålade med resten av girlsen i typ en och en halv timme och skrattade en del. Mathias skulle möta mig efter det, och javisst det gjorde han, men han hade självklart tappat pappas cykelnyckel och LÅST. Så det blev en rejäl prommis hem inkl letande. Wiehoo, min mage skrek. Inte ätit nåt på hela dagen, och klockan var väl åtta eller nåt. Så jag var sur ;P

Ska plugga när jag kommer hem ikväll, ska göra det SF- provet som jag missade förra veckan imorrn. Och jag ska erkänna, jag fattar inte ett skit av det kapitlet. :S Men med pappa som hjälp går det säkert galant.

Nu ska jag hoppa tillbaka i sängen hos gos, för han ser så varm o skön ut :)

Julia


Kommentarer
Postat av: Amanda

Såg din kommentar på min blogg ang plånboken från Louis Vuitton. Jag köpte min för ett par år sedan och då kostade den 1500 kr, tror dock de har höjt priset lite nu.

2007-03-30 @ 15:47:16
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0