Student

image6


Ja, den här dagen kommer nog bli riktigt trevlig. Nu på förmiddagen ska jag in till stan med mamma,
syntest o ev. lite shopping :)  Sen blir det hem och göra sig iordning och sen vidare till Oscars för att se studenterna springa ut.

Runt fem ska jag & Mathias med pappa och Axel ner till Viktors studentskiva som hålls i en lokal nere vid havet. Ska bli supermysigt med god mat och trevligt sällskap!
Ikväll blir det nog hem till mamma och så får vi se vad kvällen ha att bjuda på :)

Vi slutar ju inte ut förrens nästa vecka, på torsdagen, men det stör mig inte så mkt. Har ett stort Rättskunskaps prov kvar att göra på måndag, så blir väl lite plugg i helgen.
På lördag kväll blir det dock grillning och festligheter här hos mig, och man får ju ta och se fram emot nästa torsdag med. Så överlever gör jag helt klart :)

Älskar den här tiden, det är så mkt som händer och så mkt att se fram emot!

Måste köpa rosor att hänga runt halsen också!

Nu blir det duschen och sen stan.

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0