Smått & gott

Ett tag sen jag skrev nu, det som har hänt sen sist är främst midsommar. Midsommar var blött men härligt! Är man med de bästa så kan det väl inte bli något annat? I liked it a lot! <3

Men att festa två dagar i rad tär på kroppen, så måndag och tisdag var jag riktigt ur gängorna. Men nu har jag repat mig och börjat äta igen :) Att må illa dygnet runt är inte direkt någon aptitretare.

Var i Kalmar med mamsen idag, bara en sån där komigen-nu-åker-vi-resa =) Det är oftast de som blir mysigast, och idag var en sådan tripp. Jag handlade dock ingenting, ska försöka spara pengarna till kommande event senare i sommar. Men imorrn får man ju inte en tusenlapp så kanske att jag shoppar lite ändå.

Köpte btw ett par skor i måndags, de svarta underbara kilklacksskorna med söta detaljer vid tårna ifrån SthlmDG, som jag förövrigt spanat på ett antal månader. Julia kunde inte motstå frestelsen den här gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0