Skön tid

Var en kort dag idag, gick bara till halv tolv och knappt det. Underbart med alla ledighet nu när det börjar närma sig sommar :)

Helgen har varit mys, fredagen var bäst på länge. Skitkul på golvet i Hannas kök, speciellt med Bamse och isbitarna, haha.
Resten av helgen spenderade jag mest utomhus då vädret varit toppen, och min kära Mathias har faktiskt varit ute och gått med mig flera ggr.

Blev bara en liten sväng till stan i lördags och då inhandlades två par nagellack, ett vitt och ett turkost.
Den här veckan kommer troligtvis rulla på lika snabbt som den förra, imorrn är det Klassens dag som kommer innehålla kubbspel och ev. brännboll. Efter det går de som vill och äter på restaurang/pizzeria och sen är det SAS- konsert.
Onsdag är det ju nationaldagen och det blir nog Öland då, förhoppningsvis med sol & bad. Torsdag har jag spanska prov, vilket ska pluggas på ikväll och imorrn.
Fredag är vi lediga igen, och sen är det helg. Låter det inte toppen?

Julia

Kommentarer
Postat av: Hanniie

Haha golevt med dig,malin, bamse & ISBITARNA måste göras om ;D
förresten har du kommit på gubbens namn till låten ? ;D
Du är underbar, Te quiero mi corazone <3

2007-06-04 @ 17:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0