Midsommar inom kort

image11



Imorrn är det midsommarafton och vi tjejer drar över till Öland för att spendera helgen där. Ska bli helmysigt, bara vi fyra flickor och en massa skoj! :)

Håller på att packa det sista nu, har flängt runt hur mkt som helst idag, är helt slut och ätit något har jag inte hunnit med heller. Är lite stressad men ska försöka lugna ner mig nu och lägga mig hos min älskling och titta på film. Iofs är det en skräckis, men jag lär ju somna efter tio minuter ändå (A), haha.

Jag fick hem den vita klänningen jag beställt precis lagom till idag, den var fin, dock lite för stor. Skulle nog ha tagit en 34:a men då hade nog inte tuttarna fått plats som vanligt. :S Det blir nog fint med rätt acessoarer till.
Med en blomma i håret kan man få vad som helst att bli en fin midsommaroutfit.

Nu blir det sängen och lite cola, är beroende som min bror. :D

Glad Midsommar!

Puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0