LL-dag, lång & lycklig

Ja, dagen har varit lång och fylld med shopping och en hel del travande. Mathias var min kumpan och både han och jag gjorde en hel del kap. Fast framför allt han den här gången. Han brände väl ca. 4000kr på två timmar? Good work!

Till mig köpte han dessutom ett par fina Diesel- jeans för 1400kr, så jag hade viss skuld i summan pengar som spenderades. Själv köpte jag mig en svart kavaj som ska användas till mina nya kilklacksskor och tajta jeans.

Nu kommer mina gullon, som jag ska busa med ikväll :) Hanna & Malin, kan det bli bättre ?

Kommentarer
Postat av: Hanniie

Mysmyspys hela natten lång ;D Trivsel med er mina små smultron<3
Helgen blir vår tillsammans med en massa gott och skräckfilmer, men även övernattning!
Nu har jag något riktigt härligt att längta efter så att veckan går snabbt ;)
With lots of love from me to you<3

2007-07-01 @ 22:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0