Ingen söndagsångest

Nej, idag har jag ingen ångest, trots att det är söndag och jag nästan alltid väntar mig att ångesten ska komma krypande såhär dags. Men inte idag! :)

Har varit i kalmar idag med pappa och Lotta, en sväng till stan och sedan till Ikea. Där åt vi och inhandlade diverse saker till huset. (Jag åt en barnportion med köttbullar, fick inte ens i mig de fem köttbullar som låg på tallriken, blev så mätt! haha)

Känner att den här sommaren kommer bli toppen, och nu är Öland klubbat till midsommar vilket är underbart då vi velat fram och tillbaka länge och väl nu.
Och resten av sommaren kommer bara bli great!

Mathias, familjen & tjejerna kommer fortsätta göra mitt liv så perfekt som det är. <3

Nu ska jag ut och springa, det gör mig levande!
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0