Husvakt

Ja, i helgen ska jag vara husvakt & hundvakt åt min mami. Alltid skönt att få ha huset för sig själv, och bara pyssla om mig själv och ta det lugnt. Funderar på om jag ska bada bubbelbad ikväll och äta fruktsallad, blev sugen på det nu. :)

Gick förövrigt upp vid halv tio imorse och gick direkt ut och sprang i skogen, hur skönt som helst. När jag kom hem tog jag en dusch och hoppade i mjukisbyxor och sköna skor och drog ut på en långpromenix med min vovve, även denna gång i skogen.

Har nu ätit fullkornstunnbröd och gula kiwisar, de är mkt sötare än de gröna och de får inte min tunga att börja klia. Ikväll skulle egentligen Mathias varit här hos mig, men jag blir så himla sne när det alltid ska vara han som har rätt om allt och jag fel. Orkar inte sånt här mer.. :S

Nu ska jag fixa mina naglar som är allmänt avskavda och långa efter en vecka av no-manikyr.

Ska in till stan och träna vid fem sen skulle jag tro, och ska nog handla och hyra en film samtidigt.

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0