4 in the morning

Skön dag, vädret gör mig hög! Började vid halv elva och tittade lite på filmen Hotell Rwanda på samhällen, den är så hemsk & jag hörde att det var fler en jag som snörvlade lite.
Efter lunchrasten hade jag spanska provet, tror att det gick jättebra faktiskt, kändes så.

Resten av dagen följdes av brännboll på gympan och mkt sol.
När skolan var slut drog jag, Malin & Lucia oss in till stan. Lucy skulle handla lite och Malin skulle möta sina systrar. Sedan mötte Hanna upp oss som kom direkt ifrån ett matteprov och vi släppte av Malin o Lucy och drog o fikade. Myspys med chokladmuffins & vaniljhjärtan.

Jag inhandlade en klänning som jag tänkte ha på Viktors studentskiva imorrn och ev. på lördag också.
Får se vad jag ska ha på mig imorrn när alla studenter går ut, ska iaf bli jättehärligt att vara ledig.

Ska nog in till stan en sväng med mami imorrn, innan jag möter upp med tjejerna. Ska försöka hinna göra det där syntestet på körskolan så jag kan få mitt intyg och börja övningsköra lagligt  ;P

Nu kom Mathias, så nu ska vi mysa i soffan.

4 in the morning- Gwen Steffani

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0