Wishing

Känner mig så himla sur på vädret, det bara regnar och regnar. När ska det ta slut?
Förövrigt är allt bara fint, hade en mysig helg med mathias och tjejerna. Bara tog det lugnt och hade det allmänt mysigt.

Till min stora gläjde var det soligt i måndags så då drog först jag och Malin ner till havet och sen kom även Hanna och gjorde oss sällskap. Trött som jag var så somnade jag en stund och vaknade trött och dåsig. Men stack direkt hem och svidade om till träningskläder och mötte sedan Hanna vid gymmet för både spinning och bodypump. Härligt med mkt svett och endorfiner som sprutar, haha!

Längtar efter slutet av sommaren, det är då vi har allt roligt inplanerat. Och tyvärr börjar jag inte jobba förrens om en och en halv vecka, fast det ser jag fram emot. Pengarna man tjänar är bra och att jobba med min sötnos Katta gör bara saken bättre! :)

Ikväll blir det 70 min body toning med Hanna, och funderar på om jag ska gå ut och springa nu på dagen, Mathias börjar ju ändå jobba snart så.

Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0