Still hanging

Helgen var skön, förutom att jag mått illa och haft ont i huvudet i x antal dagar i sträck nu. Uscha, svimfärdig och dan är jag också. Mamma tror att jag äter för lite, pappa tror att jag har fått magkatarr. Själv tror jag bara att det är nåt skit jag ätit ;P

Lördagen spenderades i Linköping med familjen där shopping var huvudtemat och shopping blev det.
Jag inhandlade ett par skor, i cognacbrun färg med kilklack och vristrem, superfina. Köpte dem på H&M, 498 kr.

♥  Acnes fina svarta klänning med djup uringning i ryggen, som alla pratar om och som alla har. Men det spelar ingen roll, om min mamma (som är ganska negativt inställd till att jag köper mer kläder i allmänhet) nästan knuffar mig till kassan för att köpa den kan det inte vara fel. Solo 314 kr (30%)

En grålila basker i lite oversizemodell, Åhlens 49 kr. (50%)

  Orange armband i skärpmodell,(herravdelningen)  H&M 30 kr. (50%)

Svart oversize tröja med vida ärmar, Sisters 299 kr.

Jag är nöjd med min shopping, dock blev lördagkvällen inte speciellt kul då jag mådde ännu värre när jag kom hem och därför inte orkade gå ut med tjejerna. Blev en lugn hemmakväll med pojkvännen min istället.

Igår var jag i Västervik med mamma hela dagen, köpte en massa träningskläder och fikade och bara hade det så mysigt som bara mami & jag kan ha. Fick rusha hem med bilen för att jag skulle hinna till träningen i tid. Bytte om och cyklade in till stan på tio minuter och hann perfekt till både spinning och Body Pump.

Idag har jag varit ute o sprungit och gjort lite saker med mamma i stan, dammsugit och städat mitt rum (behövdes) och ska strax äta knäckebröd med ägg på :) Mums! Sen ska vi till mormor och morfar och vara där ett tag. Ikväll vet jag inte om det bara blir spinning eller om jag kör Step kondition också.

Nu ska jag smaska knäckebröd ! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0