Back on track

Gode Gud, hur länge är det inte sen jag uppdaterade sist? :S Haha, men jag får väl försvara mig med att jag har haft fullt upp. Har jobbat nu sen den 16:de och jobbar åtta timmars pass och börjar vid halv åtta varje dag. Får gå upp vid tjugo i sex för att hinna med bussen vid tio i sju. It's awful!

Men hur eller hur så har jag det ganska bra, jobbar med Katta och Fia, båda väldigt goa tjejer. Vi har det kul om dagarna och kan göra lite vad vi vill mellan stunderna vi gör iordning och serverar fikat till gästerna.
Tyvärr känns det som att jag går runt och gör samma saker varje dag. Vaknar, åker till jobbet, jobbar och åker hem, sticker och tränar, kommer hem och går och lägger mig. Orkar eller hinner ingenting annat.

I helgen var jag iaf med tjejerna och vi festade, jobbade dock både lördagen och söndagen så var inte ute speciellt länge iaf. I fredags var jag dessutom med Mathias på bio, Harry Potter, och bara mysade med honom. Skönt.


Nu till helgen åker vi till Köpenhamn, för en helg av avkoppling och shopping, vilket kommer passa mig mycket bra! Min kropp är så utmattad nu att jag mådde jätteilla när jag kom hem så idag blev det ingen träning, tyvärr. :(
Mamma är jättesne på mig för att jag tränar och jobbar och inte äter tillräckligt, enligt henne. Så tog det lugnt idag för att slippa sura miner.
Nu kommer strax Mathias hit och vi ska bara slöa, ska bli så skönt!

Puss Julia

Katta
kan man prata seriösa saker med, tack för det gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0