Senaste inköpen

                   image59

Tänkte show off ett av mina senaste inköp. Denna lila/ljusblå skjortan ifrån WESC hittade jag för halva priset på Kompaniet när jag var där på annandagen nu i veckan. Har kollat in den förut men inte blivit övertygad. Nu hängde den där i det sista exemplaret och jag kände direkt att den var menad för mig. Ingen superbra bild, men får väl hållas tillgodo.

Har även köpte en riktigt fin kappa/parkas med lite varmare foder. Den är faktiskt perfekt nu när jag fryser så mkt.
Nyårsklänningen är även den inköpt, blev en smaragdgrön axelbandslös liten sak. Den blir säkert fin, behöver bara skor att matcha detta med. Ska ha min svarta lilla kuvertväska med guldnitar, som jag fick av Malin i julklapp, till detta. Full uppdatering på detta kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0