Purple

        image48image49
  Ser inte mkt ut för världen, men när jag lagt min touch på det hela, blev det fint

Vaknade runt tio imorse och kände att nu jävlar, nu ska jag ut och springa. Så sagt och gjort, jag drog på mig mina äckliga löparskor och drog ut i skogen. Det var fruktansvärt skönt... när jag kom hem. Haha, konditionen hade iaf inte försvunnit helt ;)
Duschade efter det och har tills nu pillat med inredningen i mitt rum. Har svarta möbler i mitt rum, svart säng, svart garderob (visserligen med vitt tyg på) och en svartbetsad bokhylla. Hade till detta lite gammeldags engelsk stil med rött och lite vit&blå randigt. Det gillade jag. Ett tag. Men nu har jag en lila period, så har köpt nya lila gardiner, ett svart överkast (hade ett rött innan så..), en massa lila ljus och en lila mysig filt. Plus lite söta julprydnadssaker i lila. Två konstiga pyramidgranar i ljus- &mörklila, haha. Någon som vet vad jag snackar om? Ikeas underbara design.. not. Och lila bollar som jag tänkte göra nåt kul med i mitt stora fönster.

Tog nån timme att få det klart, och är nöjd. Var tvungen att bädda rent och lite annat kraffs, men nu är det mesta iordning. Känns härligt, purple is so me!

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ta bilder! Är nyfiken på hur det ser ut.

2007-12-09 @ 20:13:18
URL: http://flickaanmedh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0