Klagomål - JAG UPPDATERAR!


              image41                  Lucy, Hanna & jag. Älskade Malin som tog bilden. Älskar er alla tre!

Haha, ja jag har fått en hel del klagomål på sista tiden om min helt klart usla uppdatering. Förlåt & förlåt, jag ska ta tag i mitt liv . ;)

Skämt o sido, jag har varit ganska busy lately. En massa träning, plus en del plugg och mina vänner och familj har blivit satta i första rummet. Inser allt oftare hur mkt mina älskade tjejer betyder för mig. Både natt som dag (ex. inatt hemma i min säng med Lucy, underbara flicka!) Och som igårkväll när vi satt och åt på Cecil, mina vanliga tjejer och så Tilda, vilka människor! Vilka otroligt underbara människor. Trivs så bra med er, ni gör min dag! Eller nej.. ni gör alla mina dagar!
Och så den bästa familjen i världen på det. Ni förstår kanske varför jag inte har tid att blogga? (Jag försöker inte alls försvara mig? ;)

Hursom, på sista tiden har jag tränat i princip varje dag och det känns superskönt. Back on track så att säga, kanske tack vare min o Eriks deal ? Haha. Får se om det bestämda resultatet uppnås ;)

Festade förra helgen, och likaså den här helgen blev det festligheter. Herregud, snart blir jag väl som Pierre! :O
Haha, nejdå so far so good. Blir nog dock nästa helg med, för då vankas det pundarfylla! (obs, endast vissa som förstår detta!)  Men det tackar vi väl inte nej till, elr hur Lucy? ;)
Får festa fram tills jul nu, peppa inför juldagen & nyår, men sen blir det stopp för mig! Vill väl inte se ut som ett vrak när jag är 20.

Det här pratar jag om i tid och otid.. jag fyller tamejfan 18 ÅR DEN 22:E JANUARI! Så.. nu har jag skrivit det också. Taha, det här känns faktiskt tro det eller ej, både speciellt och roligt. Och detta ska firas, tro mig. Jag ska leka prinsessa den dagen, ( det har min mamma sagt att jag är.. lalalala ;P) nej men hursom, så tror jag att jag & Malin Andersson ska ha en brakfest då hon fyller bara två dagar innan mig.

Som vanligt när jag inte skrivit på länge så slutar det med att jag skriver en halv roman för att få med allt jag gjort & tänkt under den tiden som uteblivit. Men vafan, den som känner att de har en kväll tillövers kan ju sätta sig ner och läsa allt det här.

Nog med jadajada, nu ska jag återgå till mina naglar. Skriver kanske senare.
Pusshaj

Kommentarer
Postat av: Luc

hahaha älskling, återgå till mina naglar! mys med dig inatt

2007-12-02 @ 18:31:25
URL: http://luucy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0