Julklappar..

Jo, jag tackar jag. Julklappar är något jag tycker är lika krångligt varje år. Men också så himla mysigt! :)
Att hitta den perfekta julklappen till alla är mitt mål inför varje jul, vilket alltid följer med olika resultat. Men i år har jag bestämt mig för att verkligen tänka efter, liksom redan innan jag står där i affären och håller i två saker, den ena mer opraktisk än den andra.

Alltså att lägga lite extra tid BAKOM julklappen kan ju både spara tid och pengar med andra ord. Eller ruinera mitt konto.. men det gör ingenting. Jag tycker om att se folks reaktion på något riktigt fint som kanske även kostade en mindre förmögenhet. Det är det värt!

Så dagen kommer ägnas åt funderingar och planering.

Nu vet ni vad jag befinner mig idag, i min säng med ett block och en penna!

image50

För övrigt så ska alla mina julklappar slås in i lila presentpapper, liksom för att visa vem det är ifrån.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Mina slås in med vitt papper och röda band! :D

2007-12-09 @ 20:09:34
URL: http://flickaanmedh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0