Glöggmingel a´la Friskvårdshuset


image55
Känns inte som att årets smak hörde så mycket till saken, men jag gillar flaskornas design ;)

Ska iväg och träna ganska snart, ska möta upp Hanna vid halv sex för en timmes Body Pump. Och av en ren slump gick jag in på Friskvårdshusets hemsida och upptäcker till min stora glädje att ikväll är det glöggmingel. Låt gå för att jag hatar glögg (jag är en riktigt dålig julmänniska?), men jag älskar att mingla! :) Var även nåt special pass på body pumpen ikväll, för man var tvungen att förboka en plats. Men det var snabbt löst.

Så min kväll kommer spenderas med ett glögglas i näven och ett stort leende i ansiktet, see you there ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0