Fika & gospel

Vaknade vid tolv idag, JAG vaknade vid TOLV. Sjukt sent för att vara jag, jag brukar vara uppe allmänt ganska tidigt, inte bara för att jag vaknar, jag skulle nog kunna sova bort mitt liv jag med, utan för att jag tycker om att gå upp och ha hela dagen framför mig.

Iaf, slöade lite vid datorn ett tag och sen bestämde vi tjejer oss för att dra in till stan en sväng och mysa lite. Efter lite missförstånd hit och dit så gick jag in till stan, men hann bara en bit innan pappa hämtade upp mig och skjutsade mig in till stan. Väl inne så gick han och jag in på Telia och så köpte vi mig en ny telefon, som julklapp of course :)

Tjejerna kom och mötte upp mig och berättade att de köpte en hamster. EN HAMSTER! Varför?! var min första tanke. Men men, mina flickor är godhjärtade de. Haha.
Fikade på Nilsson efter det, riktigt fräscht har det blivit där. Dock överpriser, i klass med Coffee House, men vad gör det? När vi skulle gå dröjde Malin och jag lite och i dörren när vi ska gå ut möter jag en kille jag kollat in nån gång förut när vi fikat.. Han är påväg in och är trevlig och håller upp dörren och säger : Hej! plus ett leende på det. Tack, min dag är gjord, haha. ;)

Vi tog sen bussen ut till rödsle, satt i församlingshemmet 45 min innan övningen började. Ambitiöst or what? Okej, det gick inga senare bussar men iaf.. ;) GOSPELövningen gick bra. Vissa missförstånd här med har jag insett. Körövning tolkas tydligen av vissa som köra-bil-övning. Så jag får väl vara mer tydlig härdanefter. Haha, Jimmie :)

Kom nyss hem iaf, ska strax äta. So looong !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0