Dra ett streck..

..över den här dagen, eller iaf de sista drinkarna igår. Jag mår som jag förtjänar, I really do. Men det hjälper inte att tänka på när mitt huvud dunkar så jag håller på att tappa huvudet i knät! Oh, please God, låt mig aldrig mer dricka!

Tack , till Mathias, du fick mig att må bra igen!

Philip, snälla bli lite äldre nu lite snabbt, vi skulle ha det fint. Haha . (ironi)

Malin, nyår tar vi det lite lugnare med alkon va? ;P

Mystiske killen, vilka ögon säger jag bara !

Hade jag skrivit när jag kom hem igår vid cirkus halv fyra hade jag nog inte skrivit ett ord rätt, vilket iofs hade kunnat vara ganska underhållande, men jag känner att den sömn jag fick inatt var välbehövlig.
Tänker inte gå in på några detaljer ifrån igår, har för första gången i mitt liv riktig bakisångest.

Minns iaf att jag ringde mamma nån gång mitt i fyllan, när det var som värst. Minns även att hon skrattade gott åt mig och sa nåt i stil med "Lilla gumman, antingen så går du hem elr så nyktrar du till och har kul" och sen kom något "du får skylla dig själv när du dricker.." men då stängde jag av öronen och låtsades som att min telefon inte riktigt kunde uppfatta hennes ord.

Ska och shoppa nu, helst långt bort härifrån. Måste hitta en nyårsklänning, måste! Ikväll är det genrep inför jul-och nyårskonserterna.

Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0