Dietsnack?

                            image52

Fick nån fix idé igår att jag skulle gå ner 7 kilo tills nyår. Varför? Jadu, kanske bara för att. Gillar att ha mål, och gillar att mål.
Så iaf, dieten går ut på att äta ägg, grapefruit, dricka te och äta en massa grönsallad. Och INGET annat, i två veckor. Och genom detta ska jag nå mitt mål. Haha, skrattretande att jag ens tänker tanken. Men kul att testa, jag kan ju faktiskt agera försökskanin och sedan kunna berätta för andra om det fungerade.
Dock ska jag leva på 800 kcal per dag.. och ja, det är ganska lite. Rickard som är bodybuilder äter 1000+ kcal per PORTION.

Jaja, galet tänkande ifrån min sida, men vafan det här ska gå. Jag känner ingen hunger än så länge iaf och jag gillar ägg så.. :)

Nej, nu ska jag lägga mig. Går ju de där 6-7 km till&från skolan nuförtiden, så måste ju gå upp lite tidigare. Trots sovmorgon till elva imorrn . Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0