Christmas on the run..

Hej! :)

Sista dagen i skolan imorrn, sen ett lov.. ett futtigt tvåveckors lov, men ändå ett lov då en hel del mysigt och roligt kan hända. Julafton i all sin prakt, men juldagen ska bli great den med. Och så har vi en massa härliga jul- och nyårskonserter att avklara under veckan. Plus lite julshopping med de bästa lite här och var i landet. Och så the grande finalé, nyårsafton! Och jag kan inte beskriva med ord hur pepp jag är i år, mitt hår är på plats och jag har snart nått mitt mål. Fattas bara en magnifik stass på det här så är kvällen kirrad.

Imorrnkväll blir det att gå ut och äta med mina lovely girls och så Katta-gänget också. Aidi's står på planeringen och jag tror att det kommer bli riktigt trevligt. 10 tjejer vid ett enda långt bord, skratt & god mat, kan inte bli annat än en skön kväll.

Lördagen kommer nog spenderas mesta dels av tiden på stan i panik efter att köpa de sista julklapparna, JAG ÄR SÅ JÄVLA SLÖÖÖ! Har köpt tre av.. hrm, många ?
Har iaf inhandlat min papis present idag, när jag gav fram kortet sved det lite, efter att de 3300 kr drogs ifrån kontot för håret har jag blivit lite snål. Så när jag såg kvittot och insåg att det som låg i påsen innebar att det var minus 500 kr på mitt konto så fick jag en liten tår i ögat. Tro nu inte att detta beror på snålhet, nej nej, detta lilla "moment" beror på att dessa pengar har jag sparat enda sedan min sista lön i somras. Så.. låt mig ta ett ordentligt farväl!
Hahaha, nu var det över, let's move on!

Har sådan brutal ångest över mitt sista prov i Geografi, det är så pinsamt att mina ögon och min mun kniper ihop sig likt när man ätit en väldigt sur citron, när jag tänker på hur dåligt det gick. ALDRIG MER, säger jag bara. Hej, MVG på de kommande två proven i vår, annars jävlar!

Är förövrigt väldigt nöjd med mitt hår, har fått så himla mycket positiv respons, och jag som var orolig för vad folk skulle tycka! Haha, jag och min osäkerhet alltså.. Not so sexy. Ska bara för det publicera ännu en bild på resultatet, och JA ni kommer få höra mitt tjat om skiten i minst en vecka till, so get used to it.

Nu blir det bedtime, har sovmorgon imorrn men tänkte göra papsen glad och dammsuga innan jag åker på morgonen. Taha :)

Pusselipuss !

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0