Christmas Eve

God jul alla söta & rara !

Jag hoppas att alla min älskade vänner, och självklart övriga som läser detta, får en underbar dag med sina nära & kära. Jag uppdaterar antingen ikväll elr imorgon och berättar om allt mys jag upplevt. Kan såhär långt säga att min dag började superbra & jag hoppas att den fortsätter i samma anda.
Har inte tid att skriva nåt långt inlägg just nu, men kan upplysa er om att jag sitter i en röd mysig plyschdräkt nu!

Tänk ett snäpp längre i år, ge en extra tanke till de som har det svårt och kom ihåg den verkliga anledningen till att vi faktiskt firar jul. För julen handlar ju om mycket mer än de julklappar man får.

image58

Har lovat en viss Fridah en liten sneak-a-peek på mina inslagna julklappar, and here it goes.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Läckert! :D

2007-12-25 @ 17:04:39
URL: http://flickaanmedh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0