You did it all wrong

Tankarna snurrar, irritationen har nu lagt sig men sältan på kinderna vittnar om att den funnits där nyss.
Att jag inte kan få bli lämnad ifred? Jag förstår bara inte hur tankarna i ditt huvud går runt som de gör. Att det jag säger bara går rakt igenom, in på ena sidan och ut på den andra.
Jag ville skrika när du ringde, så jag skrek, rakt ut. Tur att vinden svepte bort skriket och att det var mörkt och folktomt där jag gick.

Snälla, lämna mig ifred nu. Jag vill inte behöva gråta av ilska varje gång du ringer, vill inte behöva försvara mitt beslut vareviga dag. Jag vill inte lägga all min energi på att förklara för dig exakt samma sak varenda gång du frågar. Vill inte att du ska ringa och förhöra mig om vad jag gör. V I L L   I N T E   M E R !





Min dag förövrigt har varit väldigt bra, sovmorgon till klockan elva och sedan en ehlt okej dag i skolan. Slutade vid halv fyra och åkte direkt hem och gjorde mig iordning för träningen. Cyklade sedan ner till gymmet för att testa ett nytt pass, FatAttack, vilket var skitkul och riktigt svettigt. Efter det körde vi även Core, som också tog musten ur mig, iaf magen.

Cyklade med Hanna hennes väg hem och vi stannade och pratade en lång stund vid Konsum, mys med den flickan! :)
Väl hemma åt jag havregrynsgröt med russin, gjorde en läxa till mediekommunikationen som bestod av att förbereda frågor inför en intervju jag ska göra imorrn. Roligt där :) Gjorde även en spanska läxa som var lite krånglig, men med lite hjälp går allt.

Efter läxorna tog jag på mig promenadkläder och skor och tog med min ipod på en promenix på ungefär en och en halv timme. Var så svinigt kallt också så sprang nästan fram hela vägen, freeze!

Imorrn är en ganska halvlång dag, men inte dödlig. Efter skolan blir det nog stan med Hanna en stund innan vi ska träna vid sex. Först BodyToning och sen Box. Länge sen jag var på boxning, ska bli skönt att ta ut lite anger!

Nu ska jag snart sussa, är sjukttrött i kroppen, undra om det är kylan som gör en så svag? :S

Puss natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0