Veckorna som gått



image14


Här måste uppdateras!
Köpenhamn var jättekul, vi fick relativt bra väder och med det sällskapet kan det inte slå fel.
Shoppingen resulterade i en LV-plånbok, svarta Miss Sixty jeans, tröja ifrån Zara och lite annat smått och gott.
Jag var nöjd iaf, men brände ungefär 4000 kr på en dag. Duktigt Julia :)
 
♥ 

Efter Köpenhamn har jag mest jobbat, making money is good for my wallet ;) Men förra helgen var perfekt, festade med tjejerna och hade så grymt kul. Så kul har vi inte haft på länge och allt var bara perfekt.
Vi var först hos Therese på hennes 20 års fest óch där vimlade det av kul folk, men ja Hanna, Lucy och jag har alltid kul så länge det finns en digi-kamera i närheten :D
Sen blev det stan och där träffade man många trevliga människor, nämner inga namn ;)
Jag jobbade dock dagen efter så söndagen blev lite trött och lite bakis, men sånt får man ta när man haft så kul!

 ♥ 

Efter helgen följde ännu en vecka av jobb, men var ledig både tisdag och torsdag så var inte så farligt.
tisdagen åkte vi till Gunnarsö, Mathias och jag, och där låg vi och solade hela dagen och bara njöt av vädret.

 ♥ 

Torsdagen spenderades i goda vänners sällskap då jag och Hanna åkte till kalmar, väl i kalmar mötte vi även upp vår kära Lucy. Det blev en del shopping för oss allihop och vi åt god mat på 4 Kök (eller okej inte jag, min kycklingsallad smakade.. mja).
 ♥ 

Även denna helgen bestod av festande och snart undrar jag om min lever kommer säga ifrån, haha. Jobbade både lördag och söndag och ja, jag får skylla mig själv som la mig vid fyra, halv fem och skulle upp vid halv åtta.
Men kvällens avslutning kändes lite jobbig, Malin mådde jättedåligt och de åkte hem med taxi. Och jag stötte på personliga problem på vägen hem, vilket gjorde att jag både bråkade och grät innan jag kom hem.. 

♥ 

Igår blev en ganska seg dag på det stora hela och det var enormt skönt när vi blev skjutsade hem av Kattas pappa och man kunde pusta ut och tänka "inget mera jobb". Så nu har man avverkat 4 veckor och kommer tjäna ca. 15000 kr på det. Känns perfekt ;)
Nu idag ska jag till ungd. mott. kl. 14.00 och förnya mina p-piller. Vilket känns lite onödigt nu med tanke på allt, men de brukar säga att det är bättre att fortsätta än att sluta och sen börja igen då kroppen behöver ställa in sig på hormonet som är i.
Jag ska strax ut och gå en sväng, väntar bara på att ipoden ska ladda klart. Behöver den om min kropp ska orka med tempot, haha. Förhoppningsvis förnyar mamma och pappa gymkortet tills nu i veckan så jag slipper göra uppehåll. Men annars blir det promenader och springturer för min del den här veckan.

Nu ska jag röra på mig, och kolla in en rolig gästlista till nästa helg som jag fått skickad till mig. Tihi, Ida är snäll :)

Puss Julia

Kommentarer
Postat av: L

du är min tjeja!

2007-08-14 @ 11:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0