Phu!

Vilken dag! Visserligen hade vi sovmorgon, men bara till tjugo över nio. Sen hade vi en vanlig skoldag enda till klockan tio i fyra, fy! Det var länge sen vi haft det så tufft, haha. ;P

Sista lektionen var typ två och en halv timme och det var ett nytt ämne som tillhör inriktiningen media som jag valt. Det var mediekommunikation och verkade helt klart intressant och något för mig som behöver lite mer kött benen vad det gäller om jag vill satsa på journalistik eller ej. Läraren var också väldigt bra, trevlig och lite rubbad. Men så ska de väl vara när de jobbat i tv osv? :)

Väl hemma åt jag havregrynsgröt med russin, min favorit till mellanmål som dessutom är väldigt nyttig. Bra där, Julia. Efter detta gick jag faktiskt och la mig och sov en lite stund, var så himla pömsig och ögonen bara gick ihop.

Vid kvart i sex vaknade jag iaf och drog på mig träningskläder och packade väskan, sedan drog jag ner till gymmet för att möta min hurtbulle Hanna. Alltid lika kul att träna med henne, vi peppar varann och bara ett leende kan få en att få ny kraft att orka med benböjen på Body Pumpen, haha! Vi tränade iaf först Body Pump en timme och sedan direkt efter gick vi på Step Up kondition som förövrigt tog min koordination till en ny nivå. Det var givande och nu är jag dödstrött!

Väl hemma har jag duschat och satt i en hårinpackning som ska få sitta i under natten. Funderar även på att se över mina naglar, men de sköter sig så fint själv och jag har nog inte orken. Jag känner att jag nog borde käka nåt, men har bara inte lust att ställa mig och ens bre en macka.

Imorrn slutar vi iaf vid ett, vilket känns helt underbart och jag funderar på att krama om min lärare för det. Som btw även hon är ny, verkar trevlig och snäll. Blir till att träna runt fem och sen vet jag inte mer, tackar gudarna för att vi inte fått varken läxor elr info om prov än.

Nu ska jag nog stupa i säng iaf, kanske äter en frukt innan så jag inte vaknar inatt och mår illa som vanligt. Hate that :S

Puss, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0