Oh, great!

Vaknade glad och ganska utvilad och kände bara att jag måste ut, så ut blev det. Sprang en riktigt lång runda och vädret var perfekt för en springtur då det blåste ganska kallt men solen sken. Jag kände inte alls att det tog emot varken i lungor eller ben trots att jag hade träningsvärk igår efter passet i fredags. Min kropp har nog lagt sig på en skön nivå där jag inte tar ut mig helt vid långa rundor. På tal om ingenting.. haha.

Igår var jag då ute och åt med tjejerna, vilket var väldigt trevligt. Aidi's blev det och det kunde inte ha varit bättre. Vid bordet framför oss satt lite folk vi kände igen ifrån en fest sen i somras och de var trevliga och sociala. Vi bytte nummer för att sedan ev. dra till den festen de skulle på. Lillefjant, haha!
Jag fick dock ingen sallad, men det blev wokade nudlar & grönsaker, vilket smakade mums! :)

Efter det stack vi och köpte kontantkort och lite godis och drog hem till mig. Väl hemma tittade vi på tv, en hel del massa skitprogram, men även go musik. Malin, min sötboll, somnade i fåtöljen och låg där i nån timme iaf och sov. Undertiden snackade Hanna och jag skit med varandra, men även andra ;) Runt halv två drog de sig hemåt och jag hade huset för mig själv. Kände mig inte så trött så låg och läste nya Glamour en liten stund. Det blev alltså inget festande för oss den här helgen, vilket nog är tur. För våra levrar, haha!

Idag blir det träning med HannaPanna och det lutar åt spinning och Body Pump. En promenad ska även hinnas med hade jag tänkt och ikväll ska vi fira Axel lite grann med tårta och sånt. Wuäck, för tårta! :S

Börjar vid tjugo över nio imorrn, så har lite sovmorgon iaf. Och det uppskattas, har inte riktigt kommit in i skollunken än om man säger så.
Nu ska jag hem till mami och hämta min cykel och lite andra grejor jag lämnade där igår.

Puss ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0