Ny start

image15

Idag
började skolan, vilket kändes helt okej. Faktiskt. Ska bli kul med nya ämnen och nya lärare osv. Ska satsa stenhårt i år och verkligen presteratopp hela tiden. Det har jag lovat mig själv och tjejerna, för vi ska peppa varann och stötta när det är jobbigt.

Schemat var vid första åsynen horribelt, men efter viss förklaring förstod vi att vi slutade tidigt några dagar och även hade några sovmorgornar. Lättnaden spred sig i klassrummet och alla andades ut, haha.

Jag har även förnyat mitt gymkort idag, men man har ju en snäll mami och papi så de pungade ut de 3000 kr som årskortet kostade, så nu kan jag sätta full fart och verkligen satsa. Har ju tränat under hela sommaren så behöver ju inte träna upp mig så mkt, bara vässa formen lite ;) Och idag var det en hel del ögongodis på Body Pumpen, mums säger vi, Hanna!

Kände att jag helt klart behöver mer sömn, att sova sex timmar per natt fungerar inte för mig längre. Och jag tycker om att gå upp tidigt, så det betyder att jag måste lägga mig runt tio, halv elva för att få den sömn som behövs för att orka med hela mina dagar.

Imorrn blir det iaf shopping, fick ju lönen idag så har en del pengar att spendera. Och jeans är nog det jag behöver mest, och skor. Fast när behöver jag inte skor? :S Haha. På kvällen blir det att gå ut och äta med tjejerna, vilket ska bli väldigt mysigt och känns som en bra start nu när skolan börjat. Inget festande den här helgen dock, det sparar vi till nästa helg, wieho! :) Den här sommaren har varit så grymt kul, bästa på flera år.

Nu ska jag nog ta en promenix med mamma och vovven, de bästa såklart.  :)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0