Helg igen

Känns konstigt att bara gå en dag i skolan och sen helg igen, men hey, vem klagar? :)
Dagen har spenderats i Kalmar, och som vanligt innebar det shopping. Köpte ett par jeans, en lång stickad tröja i underbar mossgrön färg, underkläder och en skinnkjol (okej imitation ;P). Känner mig på det hela nöjd, brände inte alltför mkt pengar och hade en allmänt ganska mysig dag.

Hemkomna är vi nu och papi och brorsan har gett sig av på olika håll igen. Farmor och farfar kom förbi förut också, och hade med sig Sven och Vivan, säger mig lika lite som det säger er kan jag lova. ;P Men det var trevligt och blev lite glad när det första farfar sa var: "men vad fin du är i håret, gumman!". Han är ju helt klart mer uppmärksam än papsen, men äsch jag har ju bara blekt det lite. :)

Nu alldeles strax ska jag ner och möta tjejerna på stan, det blir en mysig kväll med restaurangbesök och kanske även lite trevligt efter. Dock är inte min lilla sjukling med ikväll, för Lucy stackarn har spytt inatt. Krya på dig, sötnos!

Jag är så himla sugen på nån god sallad, länge sen jag åt sånt ute, blir mest annat kraffs när man går ut och äta "bara för att..".

Nej, nu har jag bråttom, ska gå ner i highheals för att jag glömde cykeln hos mamma, taha. Bravo, Julia.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0