Weeiho!

Oh, jag är förälskad i det här vädret! :D

Har haft en bra dag, alltid lika bra i det här sällskapet som jag umgås med. Började vid halv elva som vanligt, vilket är great då torsdagar brukar vara allmänt sega annars.

Hade individuella samtal med vår gympalärare idag, gick super. Skötte mig inte så bra förra terminen, vilket jag är fullt medveten om och var därför inte inställd på vad jag fick höra. Men hon sa iaf att jag låg på ett väldigt starkt VG och om jag bara ansträngde mig lite mer vad det gäller att ta eget ansvar så skulle jag lätt kuna gå ut med ett MVG i slutbetyg. Och vem blir inte glad av att få höra sådant? :)

Har ju börjat träna mkt mer på min egna fritid, springer nästan varje dag och tränar stryka några ggr i veckan (undantag nu när Yami lagt ner) men det ska tas upp kommande vecka. Yesyes! :) Kan ju vara mitt ökade intresse för motion som gjort att jag anstränger mig mer på gympan. Men det är bara en teori.

Ikväll blir det födelsedagsmiddag för lite kusiner & släkt. Mathias ska med så det blir mys.

Nu ska jag käka upp mitt päron som är så mums! Taha.

Jag börjar bli brun, btw, just telling you ;)

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0