Uppdaterar- modevisningen

Japp, nu har jag varit och fixat med alla kläder och grejs inför modevisningen nu på söndag.

Outfits:
1. Svarta stuprörsjeans, svart linne och en virkad vit tunika. Halsband iform av en kedja med ett större hjärta på i metall. Svart skinnväska att ha på armen. Svarta högklackade skor till (mina egna).

2. Vita shorts med vidd i benen och hög midja, figursydd vit skjorta med svarta smala ränder (skall vara instoppade i shortsen ), svart flätat skärp. Till detta ska jag ha ett sidenband i håret och svarta högklackade skor (egna).

3. Vita shorts(som ovan), svart linne, svart kofta a-linje skuren, vit/svart scarf med guldkedjemönster. Till detta guldballerinas.

Jag är helnöjd och tror att det kommer bli en jättefin modevisning då alla tjejerna fick tag i riktigt fina outfits!

Wish me luck ;)

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0