Torsdag= regndag

Supertråkigt väder idag, regnat hela dagen och kallt är det också.

Får se hur det blir med min springtur ikväll, har ju sprungit varje dag hela veckan+ förra veckan.
Så man vill ju inte tappa modet nu, nu när jag är på g. ;)

Funderar på en promenix med min doggi, var ute på en sån skön runda med honom igår. Och jag blir så rastlös om jag inte springer och tar en promenad varje dag. A new habbit maybe ?

Ska nog börjar uppdatera lite oftare, är skönt att skriva av sig.
Nationella prov i engelska imorrn, skriv-delen. Hoppas att det kommer gå bra, det får vi se nästa vecka. Fick iaf Vg+ på datakunskapsprovet vi gjorde innan lovet. Goodie for me! :)

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0