Sunshine

Vilken underbar dag! Solen skiner och det är riktigt varmt. Första gången på.. tre dagar ;P

Vaknade tidigt och gick direkt ut på en promenad, det var skönt. Att komma upp i varv direkt, istället för att ligga och slöa hela dagen. Okej, att det är lov, men det är ändå skönt att vara igång lite.
När jag kom hem var min älskling vaken, och vi satte oss ute på baksidan och åt frukost. Det var sköönt! Solade efter det och fick faktiskt färg på magen :)
Har inte gjort så mkt mer sen dess, ätit glass bara. Och så åkte Mathias hem för en stund sen och då gick jag ut på en långprommis till. Gud vad jag är hurtig idag! Haha.

Igår gick jag o Mathias in till stan, har inte varit i en affär sedan i lördags, det är rekord för mig! Men jag köpte ett par solglasögon, ifrån Pilgrim. Väldigt fina faktiskt. Och vadå, vill man ha bra kvalité är det väl bättre att betala ett högre pris för grejorna?

Hade tänkt be mamma färga mitt hår idag, men nej, hon skulle fira sin sambos namnsdag, guuud vad lamt! Jag vill bli sommarblond nu, fast egentligen är det mkt snyggare med mörkt hår. Vet inte varför jag vill bli blond, det är så blekt o tråkigt. Men jaja, sommarkänsla ska det vara.

Var ute o sprang igår, var skönt men det tog emot. Hade sån träningsvärk i rumpan o magen efter träningen i måndags, så det var väl kanske det. Blir nog kanske en runda idag med, om jag orkar. xD

Imorrn blir det Kalmar, och bowling eller bio. Our choice ;) Älsk ska nog med, it would meen a lot to me.

Nej, nu ska jag gå o äta en macka, och ta bort nagellacket jag stört mig på nu i två dar.

Julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0