Smashing

Vaknade tidigt imorse och bestämde mig för att ta en prommis med Joppe, mest för att testa om min fot håller för morgondagen. Det gjorde megaont ett tag, och så helt plötsligt sved det till och en extrem smärta spred sig i foten, men försvann efter några sekunder. Efter det blev bättre, kändes knappt alls under en längre stund. Löser sig förhoppningsvis tills imorrn :)

Har varit i stan med mami idag, var mysigt att bara gå hon och jag. Köpte leggings som jag ska ha på Valborg, under Replay kjolen som får invigas då.
Köpte även hudfärgade trosor att ha på modevisningen, då det syns igenom vad man har på sig under genom de vita shortsen. Not so good.

Igår var vi på rugby, den årliga matchen mellan Vallhalla- Krösa. Det gick perfekt, både Vallhallas killar & tjejer vann. Tjejerna vann dessutom överlägset, good work girls!
Efter det stack vi tjejer till Donken, där vi fick kasta oss in för att få ett bord som rymde oss alla + Hannas kusin (minns ej hans namn , haha). Åt glass med kolasås, eller ja, jag åt bara kolasåsen som vanligt. Busig ;P

Ikväll blir det bara att ta det lugnt, Mathias o jag ska nog hyra en film eller liknande. Måste vara riktigt utvilad tills imorrn, ska vara där redan vid tio och bli sminkad och iordninggjord.

Nu ska vi iaf grilla med familjen, myspys! :)

Längtar efter måndag med alla tjejerna hos Hanna, oh vi ska ha roligt!

Julie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0