Great day

Har varit i Kalmar idag med klassen, jättemys med flickorna. :) Var på Barometern/OT och skrev artiklar, eller testade på det iaf. Var ganska kul, men stan lockade lite mer, så jag & Malin snabbades oss så vi fick mer tid på stan.

Mina inköp:
Söt klänning i ljusblått denimtyg ifrån Gina Tricot
Replayjeans, lite ljusare modell med slitningar, (obs! köpte en strl mindre än sist, weeio, jag är smalare!)

Och när jag kommer hem, sjukt trött och übervarm, så hittar jag ett paket i min brevlåda, och det är till MIG!
Det är den söta Replaykjolen (jeanskjol) som jag beställt ifrån nätet. It's my lucky day today :)

Kort efter hemkomsten blir det åka av igen ner till kören, truddiluttar i en och en halv timme med tjejerna + Anna och har allmänt ganska kul åt allting. Ex. "I en rosa helikopter....tralala" :D Funny funny.

Fick m idag med, blev så himla glad och lättad. Och har lovat mig själv att sluta slarva. Vem vill bli mamma när man är 17? Uueh :S

Har för den delen vrickat foten, så blir ingen springtur ikväll, blev ju dock en igår men det var väl det som var orsaken till min smärta i fossingen :(

Nu ska jag handla med pappa, och lägga fram ett sött litet förslag om att jag o tjejerna ska få hyra en stuga på Öland på midsommar. Wish me lots of luck!

Julia

Kommentarer
Postat av: hiller

Öland är inte roligt på midsommar, välj ett annat ställe :)

2007-04-25 @ 20:27:25
URL: http://boysnightout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0