Busy

Varit sjuk nu i två dagar, varit yr och haft ont i huvudet :( Inte alls kul.

Men nu ikväll måste jag iaf åka in och testa ut kläder till modevisningen på söndag. Får se om det blir några fina grejor ;) Förhoppningsvis blir det lite klänningar och kjolar och sånt som får en att tänka på sommar.

Imorrn blir det kalmar med klassen, ska till Barometern och skriva nån artikel, och sen till nåt museum, kanske inte det roligaste men efter blir det ju shopping ;) Vet dock inte vad jag ska köpa, men har en känsla av att jag kommer ha ett par kassar med mig hem ändå. Hanna & jag kan alltid shoppa meeera ;P

Skulle egentligen ha klippt mig imorrn med hos Lina, men fick boka om det då körövningen börjar vid halv sex och klipptiden var vid fem. Så fick en tid nästa onsdag istället, får väl gå med risigt hår ett par dagar till då.

Fick förresten veta att jag fått sommarjobb igår, blev superglad då jag trodde att det var kört. Men ska iaf jobba fyra veckor på en mysig uteservering nära min pappas jobb. Våffelgräddning och kaffebryggande skulle jag tro att det innebär. :) I'm happy anyhow.

Ska nog äta en macka nu, så jag inte låter blodsockret falla igen.

Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0