After the show

Nu var det avklarat, modevisningen och konserten som gjort mig stressad den senaste veckan. Men allting gick bra, superbra. Och det var så roligt! :D Såg det mest som något jag ville få överstökat förut, men de tankarna ångrar jag nu. Så himla mysig dag!

Nu sitter jag och kan äntligen ta det lugnt, tittar på Wallander med de allra bästa :)

Imorrn blir det myspysgrillning med Gooseberrys m.fl. ;) Känns riktigt bra, ska bara fixa dricka imorrn så är allting i sin ordning. Längtar så efter mina tjejer! Lucy! <3

Nu ska jag slöa med älsk, äta chips och dipp, tihi :) Hör av mig vidare när jag vet mer.

Tack alla fina tjejer för att den här dagen blev som himla rolig!

Julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0